SEEEMS.SELL-ANYWHERE
- få en sælgerløsning som gør arbejdet
nemmere for kørende sælgere

Sælgersystemet SEEEMS.SELL-ANYWHERE er et uvurderligt værktøj for salgskonsulenter, og især for sælgere som tilbringer meget tid på landevejen, på messer eller lignende. Det er en slags beskyttet webshop specielt tilpasset kørende sælgeres behov for ordrestyring. Med denne salgsløsning bliver sælgerens arbejde nemmere og mere effektiv, hvilket resulterer i øget produktivitet og mere salg.

Viden om kunderne

  • Vælg den kunde, som du vil vise informationer og foretage handlinger for
  • Se kundens stamdata inklusive lokation på Google Map
  • Godt overblik over kundens købshistorik, ordrestatus og fakturaer for bedre ordrestyring
  • Adgang til eventuelle kundedokumenter
  • Visning af den valgte kundes varesortiment og priser
  • Se statistik for den respektive kundes køb

Aktuelle og detaljerede produktinformationer

  • Naviger og søg i online produktkatalog præcist som i en webshop
  • Se detaljerede produktbeskrivelser og tekniske specifikationer
  • Se varianter samt alternative, lignende og relaterede produkter
  • Produktoversigter med billeder samt detailvisning med billedgallerier og video
  • Se den valgte kundes specifikke priser og rabatter
  • Detaljeret information om lagerbeholdning for hver vare

Effektivt og bedre salg

  • Nem tilgængelig viden om kunder, produkter, specielle priser m.m. hjælper sælgeren i salgssituationen
  • Adgang til kundernes favoritlister og købshistorik kan bruges af salgskonsulenten til bedre rådgivning, mere målrettede forslag og heraf følgende gensalg og mersalg
  • Sælger kan i salgssystemet selv oprette favoritlister/sortimenter specielt for kunden eller generelle produktlister, fx for varer, som ofte sælges sammen
  • Sælger kan med et enkelt eller ganske få kliks føje enkelte eller alle varer fra en tidligere ordre, favorit- eller produktliste til kurven
  • Sælger kan nemt og uden behov for ekstra klik på køb-knap eller lignende føje varer til indkøbskurven alene ved at ændre antal direkte hvor produkterne vises i varekataloget
  • Kvikordrefunktion - tilføj en vare direkte ved at indtaste varens varenr.
  • Sælger kan give ekstra rabatter på hver enkelt ordrelinje
  • Sælger kan nemt afslutte ordrer for konkrete kunder; faktura- og leveringsadressen for den valgte kunde udfyldes automatisk

Kom hurtigt i gang
Det tager kun få minutter at lære at bruge sælgerløsningen SEEEMS.SELL-ANYWHERE

Sælgerløsningen er meget brugervenlig, bl.a. fordi de fleste funktioner i ordresystemet fungerer som i en normal webshop.

Du kan køre løsningen direkte i din foretrukne webbrowser.

Sælgersystemets brugerflade er optimeret til både desktop, tablet og smartphone.

Salgsløsningen funktioner er optimeret, så varer tilføjes og ordrer afsluttes med et minimum af kliks og indtastninger.

kom hurtigt i gang

virker ogsaa offline

Med vores app virker ordrestyringen også offline
Perfekt, når du ikke har adgang til internettet

I nogle tilfælde kan det være en fordel med et ordresystem, som også fungerer når du ikke har internetadgang.

SEEEMS har derfor udviklet en version af sælgersystemet, som er en app der kan køre offline.

Sælgerløsningens app fungerer både på iPad, iPhone samt tablets og smartphones med Android.

Integrer sælgerløsningen med din virksomheds ERP-system
Slip for dobbeltindtastning og øg produktiviteten med en ERP-integration

En integration med dit ERP-system er en automatisering, som sikrer at alle data altid er aktuelle og fuldstændige i dine forskellige systemer. Sælgersystemet kender dermed også til dit offline salg, fx salg direkte i butikken eller via telefonen.

Med en automatisering sparer du samtidig tid og undgår indtastningsfejl.

Vi kan integrere sælgerløsningen med alle ERP-systemer.

"For Uniconta og C5 kan vi endda tilbyde en standardintegration som fungerer helt uden behov for yderligere tilpasninger."

Alle funktioner i sælgersystemet

Log ind

Sælgeren logger ind med sit brugernavn og sin adgangskode. Herefter har han adgang til kundedata, produktinformationer og salgsværktøjer.

Find kunde

Fritekstsøgning i kundekartoteket, fx efter navn eller postnr. Administrator indstiller, hvilke kunder sælger har adgang til. Søgeresultatet kan også vises i Google Map for nemmere planlægning af rute.

Tilføj ny kunde

Tilføj en ny kunde (debitor).

Vælg kunde

Sælgeren vælger den kunde (debitor), som han vil se informationer og foretage handlinger for. Når kunden er valgt, vises kundens produktsortiment, priser, favoritter, indkøbskurv, ordredata m.m.

Kundens stamdata

Her vises bl.a. kundens debitornr., kontaktinformationer, kundegruppe og kreditinfo. Kundens adresse kan også vises i en Google Map.

Digitalt produktkatalog

Find produkter via kategorier eller vha. søge- og filterfunktionen. Se beskrivelser, billeder, tekniske specifikationer, priser samt varianter (fx farver, størrelser), alternative, lignende og relaterede varer.

Produktbilleder, galleri og video

Produktoversigter viser billeder af hver vare. Detailvisningen kan indeholde video og billedgalleri. Varianter kan have deres egne billeder. Indkøbskurven og ordre­bekræftelsen er også med produktbilleder.

Oplysninger om varelager

For hver vare vises den præcise lagerstatus, dvs. antal på lager. Sælger kan sikre, at han aldrig sælger en vare, som er udsolgt.

Kundespecifikke varer

Produktkataloget/varesortimentet kan både vise flere, færre og specielle produkter afhængig af den valgte kunde.

Kundespecifikke priser

Prisvisningen tager højde for alle rabatter, inklusive de rabatter som specielt er oprettet for den valgte kunde.

Vis/skjul lager og pris

Sælgeren kan skjule lager- og prisoplysninger, fx når han bruger sælgerløsningen mens kunden kigger med på skærmen.

Tilføj til kurv direkte via antalsfelt

Ændringer i antalsfeltet for et produkt i kataloget ændrer automatisk antallet i kurven til det samme - og omvendt. Sælgeren kan nemt se, om en vare er lagt i kurven og sparer kliks på en køb-knap.

Ordrehistorik og fakturaer

Viser en oversigt over ordrer, deres ordrestatus samt fakturaer vedrørende den valgte kunde. Salgskonsulenten kan også se en samlet historik over alle ordrer fra alle kunder.

Seneste køb

Få et overblik over kundens seneste køb. Sælgeren kan genbestille de samme varer med et enkelt klik.

Favoritlister

Kombiner sælgerløsningen med en shop fra SEEEMS og giv sælger adgang til kundernes favoritlister. Sælger kan så se, ændre og oprette nye favoritlister, fx kundespecifikke produktsortimenter.

Produktlister

Opret produktlister, fx for kampagnevarer eller for varer, som ofte sælges sammen. Sælgeren sparer mange kliks - både ved søgning og fordi alle varer fra en liste kan tilføjes til kurven på én gang.

Kvikordre

Tilføj varer direkte i indkøbskurven blot ved at skrive varenr. og antal. Kombiner evt. med en mobil scanner for endnu nemmere indtastning af varenr.

Indkøbskurv

Indkøbskurvens indhold vises på alle sider. Sælger kan nemt se, slette eller ændre hvad der er ligger i kurven.

Rabat på ordrelinjer

Salgskonsulenten kan give ekstra rabatter på hver enkelt ordrelinje. Indtast rabatten som procent, rabatbeløb eller ny salgspris.

Afslut ordre

Sælger kan afslutte ordren ude hos kunden. Fakturerings- og leveringsadresse, CVR- og EAN-nr. m.m. indsættes automatisk. Ret ordrelinjer (antal og specielle rabatter) og tilføj kommentarer.

Bekræftelse via e-mail og SMS

Når sælger sender en ordre, kan kunden modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. Bekræftelsen kan også sendes som SMS inklusive et link til mere detaljerede informationer online.

Varekatalog som PDF

Sælger kan generere unikke varekataloger, fx med udvalgte produkter for en konkret kunde. Katalogerne gemmes som PDF og kan også indeholde produktbilleder og stregkoder.

Dokumenter og eksterne links

Adgang til online dokumenter, fx manualer, certifikater, personalehåndbog eller dokumenter vedrørende kunder. Inkluder links til online databaser, hjælpevideoer, leverandørers hjemmesider m.m.

Statistik

Få hurtig indsigt i kundens købsstatistik og planlæg salgsstrategien ift. mest solgte varer og mulighed for at sælge relaterede produkter m.m.

Skræddersy løsningen

Skulle I have behov for det, kan SEEEMS.SELL-ANYWHERE også tilpasses jeres helt specifikke behov for ordrestyring. Kontakt os for at høre nærmere.

kombiner loesningerne

Kombiner sælgerløsningen med andre løsninger fra SEEEMS

Ved at samle alt i et fælles system er det endnu nemmere at dele data mellem løsningerne.

Kombiner fx sælgerløsningen med SEEEMS' webshop og kundeportal. Så kan dine kunder bl.a. straks se deres ordrehistorik inklusive det salg, som er foretaget gennem sælgersystemet. Omvendt kan sælgerne så fx se de favoritlister, som kunderne har oprettet i webhoppen. En sælger kan endda tilføje nye favoritlister for en kunde, fx med relevante produktsortimenter.

Det er også en oplagt mulighed at kombinere sælgersystemet med et intranet for medarbejdere.

En anden kombinationsmulighed er med infoskærmløsningen, så en ordrestatistik fra salgssystemet fx samtidig kan vises på en infoskærm på jeres kontor.

Hvis sælgerløsningen er integreret med ERP, kan den samme integration naturligvis også bruges til alle andre løsninger.

Kontakt os i dag og få gratis rådgivning - helt uforpligtende

Går du med planer om en ny webløsning? Eller er du nysgerrig, hvad der kan gøres bedre i dine eksisterende løsninger?

Så kontakt os i dag, så vi kan drøfte dine udfordringer og visioner. Vi giver også gerne dine nuværende online løsninger et eftersyn.

Indtast dit navn

Indtast dit telefonnr. eller din e-mail

Indtast dit telefonnr. eller din e-mail